CINCI

Rólam szól,az életemről :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • cincike1: Dédike drága....sajnos én sem... (2015.01.14. 05:30) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: Cincilkém én nem tudom megszeretni ezt a blogot. (2015.01.13. 21:48) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: @margit2: Pedig az most jobb mint ez! (2015.01.13. 21:46) Kakaós meggyes süti
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • margit2: De jó fotó! :-) (2014.07.10. 20:15) APÁK NAPJA
  • margit2: @cincike1: Azért igyekszem ám ügyesen beosztani az időmet... a munka úgyis megvár.... :-) (2014.06.16. 07:40) Pünkösd
  • cincike1: @margit2: Szerencsére úgy néz ki,h a testvére túl éli.Nekem is hiányzik még mindíg... (2014.06.15. 21:23) Csincsilla

zene

Nincs megjeleníthető elem

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Szerzők

2010.02.08. 20:26 cincike1

Haza értem én is épen,és egészségesen....,de meg fagyva.
Megint rá kellett jönnöm,h nem csak szép ez a tél,de hideg is,pedig nem vagyok fázós.

Nem rég nyílt mellettünk egy Norbi pékség,ahol mindenféle finomságot árulnak,és ha nasizni akarunk akkor ott szoktunk venni turóstáskát,somlóit,gyümölcsjoghurtot stb...nagyon finom,és nyugodtan ettük,mert kevés benne a kalória...legalábbis ezt hittük.:) és nem hizlal.
Erre ma mit hallunk a rádióba???
Csalás minden,és jól meg is büntették...na ezért nem fogytunk le eddig.

15 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cinci.blog.hu/api/trackback/id/tr186058311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kata... 2010.02.08. 20:56:05

ez nagyon jóó:D:D%mrgreen% pereljétek be!!!!:D

kata... 2010.02.08. 20:56:29

Ja,és klassz a gördeszkád:D,mennyivel megy???:D

cinci 2010.02.08. 20:58:42

Majd megkérdezem Tháliát,h mennyi az esélyünk....:):) Igen, át kell térni a gördeszkára hátha attól jobban le mennek a kilók....

Magdus 2010.02.08. 21:15:35

Épp akartam írni, hogy csak lassan a sok finomsággal..., három millióra büntették.... Ragyogó ez a kép, kár, hogy hóban ezt sem lehet használni. Jó pihenést kívánok neked.

cinci 2010.02.08. 21:23:06

Igen,mi is hallottuk. El is ment tőle a kedvünk...és árult olyan terméket ami cukor betegeknek való...nem is tudom ,h mert ilyet csinálni... Komoly következményei lehettek volna. Lassan itt a tavasz,és akkor jó lesz ez Magduska. Puszi neked..:)

Thalia 2010.02.09. 05:05:37

Norbigyerekre rájár a rúd mostanában, múltkor megverték, most meg ez...nálunk a kolléganők, akik nem szoktak főzni otthon, az irodában rendelnek ebédet ilyen kajafutártól...van norbis étlap is, de iszonyat drága, kb. 200.-Ft-tal drágább egy főzelék a nem norbis étlaphoz képest...és akkor az csak egy főzelék...röhögnék, ha arról is kiderülne, hogy ugyanolyan hízlaló...Amúgy meggyőződésünk, hogy ugyanazt adják el drágábban, mint ami a másik étlapon van, tök sokszor van olyan, hogy majdnem ugyanaz a kaja ugyanazon a napon mindkettő étlapon szerepel...:) komolyan mondom, van, aki ezt beveszi? Jah, a pert meg vállalom, összeszedünk magunk mellé nőket, akik nem fogytak le Norbitól...még a végén meggazdagodunk belőle...:)

Szkupika 2010.02.09. 05:47:32

Én egy kicsit másképp érzem ezt a Norbis dolgot...de igaz ha megtévesztett meg minden büntessék meg, csak akkor mindenkit! Szerintem...

Dédike 2010.02.09. 08:10:45

Cinci: Mit akarsz te fogyni? Te így vagy jó! Ez az igazi Cinci forma......

cinci 2010.02.09. 08:54:04

Thália drága Igen,sokan vannak akik ezt beveszik,de valamiben hinni kell. Az ételek sütemények tényleg sokba kerülnek,minden napra nem való.... A süteményei nem túl édesek,és valamiért nem vagyunk tőle éhesek...telítenek. Én azt vallom,torna nélkül nincs fogyás...vagy is hamar vissza jön. A perről meg csak annyit,h biztosan sokan lesznek,vannak akik perelni fognak... Jó munkát neked..:)

cinci 2010.02.09. 08:55:20

Szkupika szia Egyetértek veled,de az még nagyon soká lesz,h mindenkit....

cinci 2010.02.09. 08:57:38

Dédike drága Elfogult vagy velem szembe....csak az a baj,h a fogyás érdekében nem sokat teszek.... Pedig jön a tavasz,remélem,lekerül a kabát,ami ápol és eltakar,és mindenhol dudorodik,az úszóöv...:)

Barbara 2010.02.09. 09:54:29

Cincikém, leírnám a véleményem minderről: Ahány ember, annyiféle táplálkozás kultúra.. így van? A nagyok, az okosok beállítanak egy átlag, elfogadott testsúly-magasság normát, amit elfogadtatnak az emberekkel mint elérhető célkitűzést és egy az egyben elhitetik velük, hogy nekik ez jó és nekik ez kell! Ha ez megvan, már ott az egyenes sima út a gyors meggazdagodás előtt, hisz bőségesen profitál az emberek hiszékenységéből, egyszerű pszihika révén. Plusz kilónak márpedig lennie kell, amiből szervezetünk tartaléka szolgálja az utolsó mentsvár reményét egy esetleges betegség kialakulása mellett! Napi testmozgás, zöldség- és gyümölcs fogyasztás mellett kiváló életet lehet élni ugyanolyan anyagi kiadásokkal mint egy Norbi féle diétás készítménnyel! Gondolj bele, leéled az életed úgy, hogy : -ezt sem ettem, azt sem, ezt sem próbáltam ki, azt sem mertem... és miért? Azért, hogy a saját lelkiismereted ne vonjon kérdőre emiatt! Megéri..? Na jó, a plusz 3-4 kiló és a kóros elhízás között persze óriási a különbség, "nem kell befalni egy egész tortát elég egy szelet is, de azt lelkiismeret furdalás nélkül, jóízűen fogyasszuk el" semmiről így nem maradunk le! Másik: - hát a hízókúra? Azzal miért nincs ennyit foglalkozva? Rengeteg a kóros sovány ember is (én is az voltam)! Amikor kezemben tartottam a POTE által jóváhagyott hízókúra receptet, azt hittem, hogy ingatlanközvetítő segít majd abban, hogy megvehessem a kúrához szükséges élelmiszereket! :) Végül is összejött, sikerült úgy felszednem 12 kilót, hogy a házam is megmaradt.. Nem kellett hozzá semmilyen Norbi kaja.. Élj úgy, ahogyan neked kényelmes, de használd ki az élet adta lehetőségeket, egyszer majd megöregszel és akkor fogsz a homlokodra csapni, hogy mi mindenről lemaradsz! - ez az én szlogenem! :)

cinci 2010.02.09. 12:02:34

Barbara Köszönöm,h leírtad a véleményed...és én csak egyetérteni tudok veled... ...és látod?? Ezért vagyok én ilyen duci,mert mindent meg kóstolok,és este vacsorázok,ami nem kellene... A hízókura??? Igen,arra még nem talált ki senki semmit,legalábbis én még arról nem hallottam...volt egy kislány ismerősöm,aki 40 kg -ra lefogyott,mert azt gondolta magáról,h kövér... Hónapokat töltött kórházba azért,h még 8 kg hízzon...most jól van,tartja a súlyát...

Andi73 2010.02.09. 17:34:33

cincikém! Látod, sokszor kínáltál már a sütivel, és milyen jól tettem, hogy nem ettem belőle! %lol% Van nekem saját receptem, stagnál a súlyom, és csak néha bűnözöm..... Nekem is úgy tetszel ahogy vagy, de persze néha az egészségre is gondolni kellene! Én most rengeteg salátát eszek joghurttal, sovány hússal, még ruccola-t is vettem a LIDL-be hogy megkóstolom, de olyan "nemjönbe" sali. Fura az íze, kicsit keserű. :S Maradok a jégsalátánál, az bevált. Jó sok koktél paradicsom, feta sajt, lila hagyma, uborka, és rá a fincsi öntet. Nyami...És persze az jó kis jázmin rizs. Már vettem itthonra is, igaz húzos-zúzós az ára, de egészséges, és finom is. Ja.és hogy hideg van, de mennyire csúszik...ma dobtam egy hátast! %lol% Puszillak.

cinci 2010.02.09. 18:16:16

Andi drága Csinos is vagy a sok salátától...én sajnos nem sokat eszem...na de majd ezután. Nálunk a sali hús mellé kell:):) Elestéééél??? Ugye nem ütötted meg magad nagyon??? Küldöm a gyógypuszit...:)
süti beállítások módosítása