CINCI

Rólam szól,az életemről :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • cincike1: Dédike drága....sajnos én sem... (2015.01.14. 05:30) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: Cincilkém én nem tudom megszeretni ezt a blogot. (2015.01.13. 21:48) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: @margit2: Pedig az most jobb mint ez! (2015.01.13. 21:46) Kakaós meggyes süti
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • margit2: De jó fotó! :-) (2014.07.10. 20:15) APÁK NAPJA
  • margit2: @cincike1: Azért igyekszem ám ügyesen beosztani az időmet... a munka úgyis megvár.... :-) (2014.06.16. 07:40) Pünkösd
  • cincike1: @margit2: Szerencsére úgy néz ki,h a testvére túl éli.Nekem is hiányzik még mindíg... (2014.06.15. 21:23) Csincsilla

zene

Nincs megjeleníthető elem

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Szerzők

2010.01.22. 12:40 cincike1

Végre haza értem.
Nagyon várom a jó időt,de még itt mindíg szállingózik a hó...%eek%

Olyan sok helyen voltam délelőtt,h jól el is fáradtam...ma az ebéd eltolódik,mert nem leszek kész,mire a párom megy dolgozni.
...de voltunk kint a piacon,és míg várt rám,addig ő meg ebédelt...és tudjátok mit???
Pacalt,amit én látni se bírok.
...és megbízható hely,régről ismerem őket.

Reggel 8-ra dokihoz mentem,és mindenen túl vagyok,csak februárba kell még mennem egy ultra hangra.
Voltam nőgyógyásznál,tüdőszűrésen,és bőrgyógyászaton ahol egy anyajegytől ami érzékeny volt,meg szabadítottak.
Na attól féltem egy kicsit,de ripsz-ropsz készen volt.

22 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cinci.blog.hu/api/trackback/id/tr906058411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magdus 2010.01.22. 14:51:42

Nahát, Te nagyon bátor vagy, nem is mondtad, hogy ennyi mindent mégy intézni. De, ha már egyszer ott voltál, gondolom egykalap alatt minden fontosat elintéztél. Jól tetted, az ultrahangért meg szorítok. A pacalról meg annyit, ha egyszer megcsinálnám, nem is tudnád, mit eszel....Igy járt a sógornőm, aki kétpofára ette, én, aki főztem, nekem nem is maradt...%lol%%lol%

Dédike 2010.01.22. 15:51:02

Cincikém a csirke zúzát megeszed? Finom a pacal, ha jól van elkészítve. Netán csülkös velős módszerrel...... Azt hiszem veszek is hozzá alapanyagot....Kicsit csípősen, ragadósan...

cinci 2010.01.22. 16:34:11

Magduska drága Én se erre készültem,de ha már ott voltam,igaz a bőrgyógyászhoz kicsit sokat kellett várnom,mert oda nem volt időpontom. ...de kivártam. Úgy is olyan nehezem számom magam rá,h elmenjek. A pacalt már sokan meg akarták kóstoltatni velem,a sógorom nagy pacalkészítő volt....,de én nagyon írtózom tőle. A szorítás meg nagyon kell,és jólesik. Puszi

cinci 2010.01.22. 16:36:47

Dédike A zúzát is ha tehetem,átengedem másnak. A pince pörköltet is a párom készíti maguknak... A párom is azt mondja,h úgy a finom ragadósan... Én inkább maradok akkor a szendvicsnél....

Barbara 2010.01.22. 16:59:48

Ej pedig cincikém ne tudd meg miről maradsz le! Jó kis ragacsos bográcsos!! Na most áthozom Dédikétől Csünti lavórját amibe a nyálunk csorog! :) Hétvégi menű? Ki van már találva...?

Andi73 2010.01.22. 17:18:34

cincikém! Nagyon ügyes vagy, hogy ennyi mindent elintéztél, legalább ez is megvan. Bízom benne, hogy minden rendben lesz, minden lelettel. Na, milyen volt az orvos? A férjed pacalt evett? Csak nem a grill sarokban? Picinykét én is ismerem őket, jó a pacaljuk! %lol% Én nagyon szeretem! Nekem megindul az őrület holnaptól, valószínűleg nagyon keveset leszek. Holnap oprálják a főnökasszonyomat. Már előre félek a hósszúzásoktól....áááááááááá.......le leszek strapálva. Összejött a holnapi buli is apával, majd azért megírom milyen volt, nagyon kiváncsi vagyok Tabánira, és a Symbol-ba nagyon szívesen megyek, mert egy rettentő nívós szórakozó hely. Szét táncolom magam holnap, vasárnap meg apának kedvezve mozizunk. Szerintem hulla fáradt leszek, de a bírickos virsli azért befigyel majd. %lol% %lol% %lol% Legyen nagyon szép estéd, és kellemes hétvégéd. Puszillak.

cinci 2010.01.22. 17:29:56

Barbara drága Holnapra rizses husit csináltam,mára meg brassóit. Vasárnapra még nem tudom,de pacal az nem lesz az biztos...:)

cinci 2010.01.22. 17:34:33

Neked is szép hétvégét,és várom.h milyen volt a buli... A doki nekem nagyon kedves szimpatikus volt...a amamográfiát kétszer is elmondta,h augusztusba nehogy elfeledjem... ..de a Zsuzsikánál ette a pacalt..és azt mondta finom volt. Én addig körbe rohantam a piacot,és kint a macskaköbön akkoráát estem...de nem ütöttem meg magam...csak ciki volt...tudod a magassarkú csizma csúszik.. Eleged lesz akkor a jövőhétből...,és nekem is de nem baj. Kedden dolgozom,nem lesz szabadnapom.. Puszi

Andi73 2010.01.22. 18:10:08

cincikém drága! Örülök, hogy a doki bejött neked, mert azért nem mindegy.... Majd a Te mammográfiádat is észben tartom, és szólok, leszek a Te noteszod is! A főnökasszonyom szokta nekem mondani.."kis noteszom" %lol% Neki még azt is észben tartom, mikor jár le a bankban lévő pénze lekötése. %mrgreen% Szóval a Zsuzsikában......gondoltam....azt is hogy finom volt. Jól főznek. Csak azért volt ott jó dolgozni, iszonyú jó volt a kaja. Mondjuk meg is látszódott rajtam akkortájt. %lol% Szegénykém, pereceltél egyett? Igen, az max kínos, de olyan gyorsan fel tudunk állni ilyenkor, pedig sajog mindenünk. %lol% Majd megírom milyen volt a Smile buli, és remélem képet is tudok majd csinálni. Kinga egyfolytában az autogramm miatt rágja a fülem, nehogy elfelejtsek hozni neki. %lol% Mielött eltűnök, még egy bejegyzést tettem, aztán majd jövök. Kedden dolgozol? Huh...akkor te is jól beszívtad. Nem tudom melyik nap, de azért beszaladok majd hozzád, de a kedd és szerda kiesik, akkor van hosszúm. Jaj...... Akkor te is pihend ki magad előre. Puszillak, és aludj jól.

cinci 2010.01.22. 18:38:47

Gyere amikor tudsz..és akkor megyek olvasni. Puszi,és szép álmokat.

amerika24 2010.01.22. 21:49:48

...hát a pacalt én se szeretem, biztos kolbászt vagy hurkát ettem volna...:) ...nem irigyellek, ennyi orvoshoz egy nap, nem kellemes, de szükséges... ...pihend ki magad, és örülj, hogy ilyen gyorsan túl vagy mindenen...:)

cinci 2010.01.22. 22:28:35

Akkor egyforma egy kicsit az ízlésünk. ..igen túl vagyok szerencsére ezeken a vizsgálatokon. Szép hétvégét neked is Amerika

lakoma Gyöngyi 2010.01.22. 22:46:40

Cincike, nagyon bátor vagy, biztos minden leleted rendben lesz! A pacalt én se eszem meg, nem is fogom, de a brassóit nagyon szeretem, a rizses husit is:) Szép hétvégét kívánok!

kata... 2010.01.22. 23:03:57

Brassói jöhet,a pacalt sosem eném meg,átengedem az éheseknek:D:D (csak én látom szétcsúszva az oldalad??)

Barbara 2010.01.23. 07:30:14

"Pacal"... sztem a marhából legjobb a lábszár pöri vörösborban főve, nokedlival tálalva!!!! ..ej hát már megint nyáladzok! :D

cinci 2010.01.23. 08:26:29

Szia Gyöngyike Neked is szép hétvégét.. A bátorságról meg annyit,épp eleget odáztam...,már augusztusba kellett volna mennem..

cinci 2010.01.23. 08:27:51

Kata Tényleg úgy látod??? Nálam minden rendbe van... Mit sütsz ma??? Vagy még az este kész lettél vele???

cinci 2010.01.23. 08:29:07

Barbara Én a marhapörköltet nagyon szeretem,de nem a pacalt...:) Szép hétvégét neked. Jobb a derekad???

Barbara 2010.01.23. 17:32:27

köszi Cinci, igen jobb, de most meg ma délután tettem vettem a fás kamrában készítettem össze tüzifát és képzeld, rám dőlt a farakás, egy az egyben a faltól kidőlt, a lábaimra! Annyira elegem van már Cinci de annyira, hogy el sem hiszed!!! Alig tudtam bejönni a lakásba... Baromira tele van már a hócipőm! Sztem este ha beszélünk Józsival el sem mondom neki mert egyből megőrül! Holnapra jó kék meg lila lesz mindkét lábfejem! Bacca+! :(

cinci 2010.01.23. 17:44:33

Te szegény...nagyon sajnálom. Egyik baj elmúlik,jön a másik. Szerintem se mond el,mert hazamegy hozzád,és borogatni fogja a lábad. ..és minek idegeskedjen????,ha nem tud hazamenni??:(

Barbara 2010.01.23. 17:56:32

Igazad van!!!

cinci 2010.01.23. 18:39:14

Amit hozzád írtam nyugodtan töröld,,,
süti beállítások módosítása