CINCI

Rólam szól,az életemről :)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • cincike1: Dédike drága....sajnos én sem... (2015.01.14. 05:30) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: Cincilkém én nem tudom megszeretni ezt a blogot. (2015.01.13. 21:48) Kakaós meggyes süti
  • Dédike: @margit2: Pedig az most jobb mint ez! (2015.01.13. 21:46) Kakaós meggyes süti
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • tigrillo: Szia Cincike! Most találtalak meg, blogolon voltunk ismerősök, Loreley. Emlékszel rám? Hogy vagy? ... (2024.03.14. 18:05)
  • margit2: @Dédike: Engem még a mai napig sem győzött meg... Nagyon nagyon ritkán lépek be oda, de írni senk... (2015.01.14. 10:40) Kakaós meggyes süti
  • margit2: De jó fotó! :-) (2014.07.10. 20:15) APÁK NAPJA
  • margit2: @cincike1: Azért igyekszem ám ügyesen beosztani az időmet... a munka úgyis megvár.... :-) (2014.06.16. 07:40) Pünkösd
  • cincike1: @margit2: Szerencsére úgy néz ki,h a testvére túl éli.Nekem is hiányzik még mindíg... (2014.06.15. 21:23) Csincsilla

zene

Nincs megjeleníthető elem

Címke feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Szerzők

2009.10.21. 21:50 cincike1

Sziasztok,köszönöm mindenkinek aki itt volt....jobban vagyok...

Én nagyon sok mindent meg értek elfogadok,de ezt nem lehet.
Ja és olyan vagyok aki nem tud nemet mondani...és a párom is...ilyen.
Ezt használták most ki...éppen.
Kedd reggel elment dolgozni,h szerda reggelig lesz az az ma reggel jön csak haza. Eddig ez így rendben is van...de tegnap este úgy 7 körül jön a telefon,h nem tudja mikor jön mert nincs aki leváltsa...nagyon mérges lettem,mert ugye nem úgy ment el...és ennivalót se vitt annyit magával,és még csak bolt sincs a környéken,de a főnöke ezzel nem törődik...Tegnap este,volt megint egy jó kis utunk,mert vittünk neki enni,és inni valót.Ez a helység,úgy 50km-re van,11 óra volt mire haza értünk...de igy legalább nyugodt vagyok,h van mit enni.Délután megin jön a telefon,h nem estig van...mert még most sincs ember,hanem holnap reggelig..remélem ez már nem fog változni.
Olyan borzasztó,h mindent meg lehet a másikkal tenni..,de ő is hibás..én már biztosan ott hagytam volna mindent.
Ez azért így mégsem igaz,mert felelős azokért a dolgokért amik ott vannak...
Reménykedem,h holnap reggel már itthon lesz...

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://cinci.blog.hu/api/trackback/id/tr506059021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thalia 2009.10.22. 05:28:23

Nagyon aranyos vagy, hogy vittél ennivalót, én is megtettem volna...Én meg állandóan azon morgok, hogy ha nem eszi meg amit csomagolok, mert "nincs rá idő"...De olyan aranyos Atti, ilyenkor este itthon nyammogja el a hazahozott "nyuszikenyerét", merthogy ugye dolgoztam vele és hogy ne vesszen kárba...De nálunk is mindennapos, hogy egész nap nem eszik, mert nem ér rá, és este itthon eszi meg az egésznapi adagot...Ez baromi egészségtelen... Párod főnöke jó nagy paraszt lehet...Azért az nem mindegy, hogy a munkása mondjuk 1 nappal később megy haza, mint ahogy bemegy dolgozni...:(

Thalia 2009.10.22. 05:33:14

Ja, és még azt akartam írni, hogy én sem tudok nemet mondani sajnos...de kééépzeld, tegnap sikerült...hülyére akartak venni, kihasználni már megint a jóindulatomat, de nem hagyom már magam, elegem van...Mondtam, hogy NEM, röviden megindokoltam, hogy miért is nem, hozzátettem egy laza "bocs"t, és mindenki csak kamillázott, mert nem nagon szokott ilyen lenni...:) És utána tök jó volt...:)

magdus 2009.10.22. 07:02:28

Azt hiszem abszolút egyetértéssel csatlakozom Thaliához, na persze - a témát illetően hozzád, - mert ha valaki, Te tudod, - hogy mennyire nem tudodok én sem nemet mondani. Pont ezért kapok annyit, mert még mindíg bevisznek az erdőbe, de inkább sirok, panaszkodom, semmint nem-et mondjak. Ilyenkor látom, mennyire nem vagyok egyedűl ezzel a problémával,,,, A párod azért is sajnálom, mert tudvalévő, hogy fáj a gyomra és ha nem eszik, a sav dolgozik, és teszi a "dolgát" Istennek hála, ezt Te megakadályozod. Mindíg tudtam, hogy remek felség és anya vagy.

cinci 2009.10.22. 21:16:16

Thália Jól tetted,h nemet mondtál...látod így kellene ezt csinálni.. A párom főmöke azt mondja,nincs embere...hát akkor miért nem vesz fel??? vagy miért nem váltja le Ő??? Ez nekem érthetetlen. Az Én főnököm,bármit meg tesz értünk,és ha valaki ki esik,szó nélkül be áll,szerencsére nem sokszor kellet ilyen... Puszi

cinci 2009.10.22. 21:21:58

Magduska drága Igen,tudom,h te se tudsz nemet mondani,inkább fel őrlöd magad... Az ,h vittem ételt teát kv-ét,szerintem ez a minimum amit tehettem....,de már minden rendbe van,meg nyugodtam..
süti beállítások módosítása